Ik

Isnin, 26 Disember 2016

SETTLE BARANG SEKOLAH ANAK

Lama da rasa aku xupdate kt blog pasal story aku nie sebab blog aku penuh dengan contest sana sini..saja suka2 join selain dapat kenal dengan bloger bloger yang ada..

Semalam cuti pagi2 lagi en suami da ajak p cari barang sekolah anak2..Sementara anak2 aku nie tdow, aku pn amik kesempatan la kalau x,bila lagi nak p..Nak bawak diowg kang macam macam karenah kang..Lagi pun p nek moto je..Almaklum la, permintaan kereta sewa semakin rancak sebabkan public holiday..Alhamdulillah untuk rezeki ini ya allah..

Jom layan pic yang sempat aku ambil nie. Masing masing semangat nak sekolah lagi lagi si sara..Excitednye die sebab da ade kakak die sekolah sama sekali ngn die..Oppsss yang kecik tue je xsekolah tapi menyibuk jugak nk selit celah kakak die..aiman ziyad...


3 ANAK DARA SAYA


MY HERO KECIK PUN SEMPAT LAGI NAK MENYELIT..

JOM P SEKOLAH..

BELAJAR RERAJIN SAYANG MAMA..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan