Ik

Isnin, 19 Disember 2016

SEMINGGU BERCUTI DI KEDAH PART 1

Hye guys...lama da aku tak update blog nie..Maklum la bz memanjang..hihi..Jom throwback cuti cuti malaysia..

Cuti seminggu ari tue aku balik kampung aku la mana lagi kedah darul aman la..Balik keja, siap2 kemas kain baju, kemas rumah bagi cantik cantik then sok da boleh rileks..Malam nanti nak balik naik bas je..jimat pun jimat..Anak aku 2 orang lagi still kt melaka sara ngan eisya..Bye bye sayang..jangan nakal-nakal kat umah maktok melaka tau..Kakak putri ngan adik aiman ikut mama balik umah tok wan..

1st day kat kedah ok..xde nak berjalan sangat sebabnye baru sampai pagi ahad..tdow punya tdow sedar2 pkul 11 pagi amik kau..haha..My mum cakap sok ade knduri anak jiran taman nie..Macam tau tau je aku nk makan nasi kenduri..haha..xrugi balik sini..langkah kanan...

 
Budak cinonet damia dok ngan maktok..


Anak buah suka selfie..pantang nampak kamera on je..



Hero kesayangan mama love you aadikk...muaahh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan