Ik

Selasa, 20 Disember 2016

MINYAK HERBA ASMAK MUJARAB

Anda mempunyai masalah selsema, asma, semput dan batuk berkahak?Lagi-lagi yang menghidapinya anak kecil??Jangan bimbang, sebab anda tak perlu risau mengeluarkan modal yang besar untuk mengubatinya. Kini sudah terbukti minyak herba asmak mujarab ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah ini.

Minyak herba asmak atau dahulu dikenali sebagai minyak herba asma mujarab adalah produk original berkualiti tinggi keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab yang telah menjalani R&D dan dalam proses mendapatkan KKM. Kandungan minyak ini terdiri daripada minyak kayu putih, minyak kelapa dara, gamat gold dan habbatussauda.

Pelbagai khasiat yang terdapat dalam 1 botol minyak herba asmak ini. Antara khasiatnya adalah ia dapat membantu mengurangkan sakit gigi, sakit kepala, senggugut, migrain, resdung, sembelit dan melancarkan peredaran darah. Ia juga boleh digunakan untuk luka gatal, terkena api, lenguh dan bengkak-bengkak. Kelebihan minyak herba asmak mujarab ini adalah ia membantu merawat dan melegakan asma, semput, lelah, batuk berkahak dan selsema dengan cepat.

Testimoni dari anak saya sendiri yang menghidapi selsema dan batuk berkahak selama seminggu tidak baik-baik. Setelah saya diperkenalkan oleh seorang rakan, saya terus mencubanya..Alhamdulillah, selama 2 hari guna minyak nie, selsema anak saya telah kering dan batuk berkahak sudah mula berkurang. Sungguh saya tidak percaya akan kemujarabannya minyak ini..Selain itu, saya juga mengalami sakit-sakit badan dan bila saya guna minyak nie, sakit badan saya juga sudah mula berkurang. Saya sangat-sangat yakin akan keberkesanan produk nie dan akan terus menggunakannya.



kepada sesiapa yang masih belum lagi menggunakan produk tersebut, saya sarankan supaya anda cuba dan pasti anda tidak akan menyesal setelah menggunakannya. sekiranya anda berminat untuk mencuba, boleh ke link dibawah :

website rasmi syarikat : http://mham.com.my/
website Minyak Herba Asmak : http://penawarasma.com.my

Atau anda boleh rujuk video seperti dibawah : - 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan