Ik

Isnin, 24 Oktober 2016

SECOND SURPRISE

Lambat sikit aku upload pic tuk surprise birthday en suami sebab minggu nie aktiviti full sangat-sangat..Kali nie aku nak buat lain dari yang lain..Aku nak buat kejutan kat tempat kerja suami aku..Nie pun last minit baru aku cari surprise planner..So, da dapat tukang buat surprise dan deal ape yang aku nak aku pn bank in wlaupun biasa2 je tapi aku nak die ingat yang aku tak pernah lupa birthday die..

Pagi nie message akak tue dan kiteorg pun jumpe kt tepi bustop pulapol..dalam pkul 9 lebih macam tue la aku ngan kakak tue p masuk pulapol..Sampai-sampai je boleh plak laki aku xperasan yang aku nie da ade kat belakang die...baik punye surprise..hihi...siap rakam lagi..ape daa laki aku nie xromantik btul..hhahaa..tapi xpelah bab nie memang xbape nk romantik tapi bab lain ehem2..pandai plak romantik2 nie..hihii

Kad ucapan tuk besday tue, aku buat simple2 je..xsempat nk upload kat blog..nah aku tepek kat sini sekali..tahun nie xde hadiah tau abang..Cuma nie je yang mampu sayang buat tuk abang..Harap abang suka..

Lastly, sayang nk ucapkan semoga abang sihat selalu, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan smoga segala impian abang menjadi realiti...I love You so much!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan